Afhalen; Bestellingen kunnen opgehaald worden in Laren Gld., dan gelden er uiteraard geen verzendkosten. Er kan bij afhalen zowel contant als met pin betaald worden. U krijgt van mij bericht zodra uw bestelling klaar ligt , meestal de andere [werk]dag.
Verzenden; De verzendkosten voor Nederland zijn €4,95, bij besteding boven de €50,00 gratis. De verzendkosten voor België en Duitsland zijn op aanvraag!
Levering; Na voorafbetaling wordt uw bestelling [ mits op voorraad] binnen 1-2 werkdagen als [brievenbus]pakket verzonden met Track en Trace door PostNL. Voor artikelen die niet op voorraad zijn en handgemaakte producten kan de levertijd op lopen tot 3 -10 werkdagen. Hier krijgt u altijd bericht over.
Retour informatie.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige order bedrag inclusief verzendkosten terug betaald. Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Verzenden zonder Track & Trace is altijd op risico van de koper.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met mij opnemen via info@gemoda.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is, terugstorten op dezelfde wijze waarop u ook de betaling heeft gedaan
Niet alles kan geretourneerd worden.
Dit geldt onder andere voor:
Retourformulier Gemoda_1.pdf (112.37KB)
Garantie en klachten.
Constateert u gebreken aan uw door mij geleverde product dan dient u dit z.s.m. [uiterlijk 14 dagen] te melden bij mij. Er zit standaard 3 maand garantie op ritsen en ander door mij geleverd kleinvak. Klachten over de uitvoering moeten binnen14 dagen, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Gemoda, nadat u de gebreken heeft geconstateerd.
Bij Gemoda ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Gemoda binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.